در سال 2020 کانال های بازاریابی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد ، بنابراین انتخاب روش مناسب برای تجارت شما می تواند مشکل باشد. روشهای سنتی از قبیل چاپ و تلویزیون همچنان پر هزینه هستند ، در حالی که تبلیغات تلفن همراه و ایمیل بر ضد فیلترها و فیلترهای اسپم عمل می‌کنند. پنل پیامکی و ارسال اس ام اس آنلاین به دلیل نرخ باز شدن 98 درصدی و همچنین نرخ تبدیل زیاد و امکان تقویت کانالهای دیگر، به یکی از مؤثرترین پلتفرم های بازاریابی تبدیل شده است.

هم اکنون مشاغل بیشتری به پیام کوتاه، به عنوان انتخاب مورد نظر خود در زمینه بازاریابی  موبایلی روی آورده اند. کوکا کولا اکنون 70٪ از بودجه بازاریابی موبایل خود را صرف خدمات پیامکی می کند. پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جوان بسیار مؤثر است. یک مطالعه انجام شده توسط OneReach نشان داد که 85٪ از دانشجویان اس ام اس را به عنوان گزینه خدمات مشتری ترجیح می دهند. نرخ بالای در بین این مخاطبان جوان نشان می دهد که احتمالاً اثربخشی بازاریابی پیامکی همچنان در حال رشد است.

میزان پاسخگویی 45٪ برای پیام های پیامکی وجود دارد (ایمیل فقط 8٪)، اما مهمتر از آن، تعامل با این متون نیز به طور قابل توجهی بیشتر از سایر ابزارهای بازاریابی است. FunMobility بعد از انتقال به سرویس پیامکی انبوه، 36٪ نرخ کلیک را ثبت کرد در حالی که نرخ کلیک از طریق ایمیل تنها 3.4٪ است.

مطمئنا پنل اس ام اس با معضل هایی همراه است , اولی گام برای پنل پیامکی فهم نیاز خودتان است مثلا در صورتی قصد ارسال انبوه و تعداد بالای اس ام اس تبلیغاتی یا این که خدماتی دارید خوبتر است از پنل پیامکی بزرگتر و حرفه ای تر با تعرفه ارسال کمتر به کار گیری فرمائید با این فعالیت در هزینه پرداختی شما صرفه جویی شگرفی صورت می‌گیرد . تفاوت تعرفه پنل های ارائه دهنده پنل اس ام اس در کیفیت ارسال پیام کوتاه و نوع پشتبانی از کاربرانشان است . به این ترتیب هنگام پنل پیامکی حتما کیفیت ارسال اس ام اس و پشتیبانی را مقدم بر تعرفه ارسال پیام کوتاه بدایند تا مبتلا زیان نشوید .

با پنل پیامکی به هدف های ذیل  دست مییابید : مقرون به صرفه: اس ام اسهای متنی انبوه شایسته ترین روش برای پرورش و گسترش کسب و کارتان است، عامل آن نیز نرخ گشوده شدن ۹۸ % اس ام اس های تبلیغاتی است. گزارش ارسال دقیق: پیامک های متنی انبوه خویش را ارسال نمائید و با به کارگیری از ابزارهای قوی پیگیری ارسال پیام کوتاه در پنل پیامکی خویش , به صورت آنی گزارشات ارسال و تحویل پیام کوتاه اخذ نمائید . تقویت وفاداری مشتری: مشتریان خویش را درگیر نمائید , در رابطه تبلیغات خویش آگهی نمایید تا به نرخ حداکثر ۷۰ % پاسخگویی مشتریان دست یابید. از سرویس ها پیام کوتاه انبوه برای ارائه اسم برند خویش به کار گیری فرمایید و آن را در پخش کنید . ارتقا : با ارسال پیامک به مشتریان , میزان خویش را تا 50 % ارتقاء دهید و به آن‌ها راجع به تولیدها یا این که سرویس ها تازه خود , تخفیف ها , رویداد ها , پیشنهادات و… اطلاع دهید.

 


گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا . پیامکی ,پیام ,بازاریابی ,خویش ,کوتاه ,انبوه ,پیام کوتاه ,ارسال پیام ,متنی انبوه ,کیفیت ارسال ,تعرفه ارسال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

kosarprint پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سلامت باشید فروشگاه آنلاین من موازى! ورزش های جدید و ورزش زنان در ایران iqsasy خرید و فروش بیت کوین