بهترین پنل اس ام اس کدام است؟
فناوری پیام کوتاه نه تنها برای مصرف کنندگان ، بلکه برای مشاغل نیز در تقویت دنیای موبایل انقلابی بوده است. دقیقاً چگونه یک شرکت ارائه دهنده بهترین پنل اس ام اس را انتخاب می کند و چه معیارهایی را باید بررسی کند؟ این که آیا شما بیمه می ید یا می خواهید مشتریان خود را در مورد جدید مطلع کنید ، بازاریابی پیامکی یک روش عالی برای ارتباط با مشتریان است. وقتی نوبت به انتخاب سامانه پیامکی ایده آل می رسد ، طیف وسیعی از عواملی وجود دارد که کسب و کارها باید آنها را در نظر بگیرند. در اینجا مهمترین معیارها آورده شده است.

هزینه خدمات

یکی از مهمترین جنبه های انتخاب ارائه دهنده پنل پیامکی هزینه آن است. با طراحی ، فناوری پیام کوتاه یک روش ارزان و آسان برای ارسال پیام است ، به این معنی که قیمت گذاری عمده نیز باید این مسئله را منعکس کند. ارائه دهندگان ، مانند hamkaransms، درمورد هزینه های تأمین سرویس پیام کوتاه آزاد هستند. وقتی به ارائه دهندگان مختلف نگاه می کنید ، حتماً تا آنجا که ممکن است در مورد قیمت گذاری سوال کنید. این موارد باید شامل آگاهی از هزینه های بهره برداری ، قیمت انبوه و قیمت هر پیام کوتاه نیز باشد.

میزان تحویل و از دست رفتن پیام ها

سیستم های ارتباطی انبوه به سرعت و ارسال پیام های خود متکی هستند. بسته به اینکه چند پیام کوتاه باید ارسال شود ، برخی خدمات ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در این مدت ، ممکن است پیام ها نیز از دست بروند یا به گیرنده تحویل داده نشوند. این بهینه نیست و خدماتی را نشان می دهد که به جای استفاده صحیح از بودجه بازاریابی پیامکی شما، هدر می دهد. پنل اس ام اس شما باید آماری درباره مدت زمان طولانی شدن سیستم و همچنین تعداد پیام تحویل داده شود.

به کدام مناطق تحویل می دهند؟

ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه شما نباید خدمات را فقط به کشور خود محدود کند. به هر حال ، در ایالات و کشورهای مختلف نیز فرصتهای تجاری زیادی وجود دارد. سامانه پیامکی باید توانایی ارسال پیام کوتاه به طیف وسیعی از کشورها را داشته باشد. به عنوان مثال ، hamkaransmsبه مشاغل اجازه می دهد تا در هر جای دنیا - با بیش از 240 کشور در بیش از 1000 شبکه تلفن همراه - با مشتریان خود تعامل و ارتباط برقرار کنند.

تجزیه و تحلیل

ویژگی ضروری هر سیستم تحویل محتوا ، توانایی نمایش تجزیه و تحلیل دقیق در سرویس است. اطلاعات ، از جمله زمان ارسال پیام ، تعداد ناموفق ، تعداد باز شده و تعداد مشتریانی که به پیام پاسخ داده اند ، کلیه اطلاعات مهم هستند. اینها همه معیارهای ضروری است که شما می خواهید در یک سامانه پیامکی انبوه داشته باشید. با این کار می توانید پیام های خود را متناسب با آن برنامه ریزی و متناسب کنید ، از جمله اینکه بدانید یک پیشنهاد یا اعلامیه خاص با بازار شما بهتر عمل می کند.

ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه کدام API ها را ارائه می دهد؟

رابط های برنامه نویسی برنامه (API) مجموعه ای از ابزارها و پروتکل ها هستند که به دو سیستم اجازه می دهد تا با یکدیگر "صحبت" کنند. این سیستم را قادر می سازد تا از ویژگی های سیستم دیگر استفاده کند ، اطلاعات ارسال کند یا داده دریافت کند. وقتی به دنبال ارائه دهنده پنل پیامکی انبوه هستید =، آنها باید مجموعه کاملی از API های کاربردی و مستند داشته باشند. این شرکت همچنین باید پشتیبانی کاملی از API ها و توانایی ادغام آنها در سیستم های موجود ، حتی پلتفرم های منبع باز داشته باشد. به هر حال ، انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه بسیار آسان تر از این است که شرکت خود را فقط به همین منظور به سیستم کاملاً جدید CRM منتقل کنید.



گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا . پیام ,ارائه ,کوتاه ,سیستم ,پیامکی ,خدمات ,پیام کوتاه ,ارائه دهنده ,ارسال پیام ,خدمات پیام ,سامانه پیامکی ,ارائه دهنده خدمات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مرکز المپیاد شهر (واحدپسران)و استعداد خاص(واحددختران) افق تدبیر مشاور من - از دهم تا کنکور هاست لینوکس - سرور اختصاصی مستر سی اس | تخصصی کانتر استریک 1.6 onanima